Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hbra | użytkownik

imię i nazwisko adresSwojskieville zarejestrowany12.04.2008 @22:13:56 ostatnio na stronie21.02.2012 @15:19:54

"Pokaż innym swój świat. Tylko tak sam nie zgubisz do niego drogi."


Dobre znaczy dobre, więc nie ma co się obrażać ;]
Konstruktywna krytyka mile widziana, ale za zwykłe "słabe" też będę wdzięczna.


Jeżeli jednak masz zamiar wystawić mi "rew" tylko dlatego, że znasz mnie z ulicy, to daruj sobie. Bądź co bądź nie jest to mój pierwszy profil na DA i wiem, że oceny znajomych często nijak się mają do rzeczywistości. A zależy mi na tym drugim.



_________________________________

"Ziemia i skała mają swe pamiątki i nie każdemu je ukazują. Zapukaj, może ktoś otworzy, moze coś odpowie... Ale pamiętaj, bez umiłowania świata i ludzi ziemia pozostanie ziemią, a skała tylko skałą...". W.K.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu11622603
digarty5 komentarze132 posty na forum1

komputer / sprzęt
Konica Minolta Dimage Z2, Panasonic Lumix DMC-LZ7 (nie lubię, ale mam )

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Vithren    18.12.2008 @23:04:18
Kłaniam Ci się.
Jeżeli PW ode mnie Ci przeszkodziło lub nie było specjalnie pożądane - przykro mi i zapewniam, że nie taki był zamiar. Sytuacja się już więcej nie powtórzy, mogę zapewnić.
~seythen    21.06.2008 @13:38:04
_______
wszystko jest względne.
~soooltys    12.06.2008 @23:13:01
a fotke robiłem ze statywu ;] 15 sekund naświetlania i troszke w PS przekształcone, światła zostały takie jak w oryginale ;]
~insomnie    11.06.2008 @15:54:46
ależ naturalnie bardzo prosze ) bedzie mi bardzo miło xD
~lan    10.06.2008 @23:02:32
Pewnie miś nie był wystarczającym kąskiem dla pająka??
Jak widać po mojej galerii to staram się na razie wszystko fotografować. Może kiedyś wyrobie sobie gust :P
~lan    10.06.2008 @22:52:18
Dziękuje za wyczerpujący komentarz...dopiero się uczę i wiele dla mnie znaczą takie opinie.
~insomnie    10.06.2008 @20:35:52
no-takiego czegos jeszcze nie słyszałam. dziekuje bardzo,aż mi głupio ) dzięki :D
-RandomHero    10.06.2008 @13:41:16
dzięx! ;]
~TYTOOS    09.06.2008 @16:27:51
dzięki
~insomnie    07.06.2008 @15:22:52
okej..pomyśle o tym )
~roxanq    06.06.2008 @20:28:04
ee tam c(;


no dobra, troche się staram c(;
~soooltys    27.05.2008 @22:47:55
hmm co do tego psa to mam taras dwupoziomowy i dawałem mu ciastko ;p co do bursztynów było to robione kompaktem jak kilka zdjęc z mojej strony wiec wiele nie mozna oczekiwac po nim i w sumie miało troszke wyjść przepalone bo w tle były okropne firanki ;p a co do desek to dzięki za opinie pozdrawiam
~normma    27.05.2008 @18:46:35
dzieki ;] nie wiedziałam gdzie mam wrzucić tamto wiec do portrwtow poszło
~insomnie    27.05.2008 @18:32:30
dzięki za obserwacje ;]
~roterdam    27.05.2008 @16:05:31
dzięki za oceny może niektóe jakościowo są nietakie jak trzeba bo zazwyczaj robię z zaskoczenia takie najbardziej lubię ale mi nie zależy na super jakości dla mnie najważniejszy jest klimat pozdrawiam ciepoło
~roterdam    27.05.2008 @15:59:59
krzywe krzywe i ja to trochę widzę aczkolwiek zdjęcie było z zaskoczenia więc dla tego ani nie ustawione ani nie proste ale mnie się podoba - dzięki śliczne
~soooltys    27.05.2008 @15:44:43
no to były początki nowego sprzętu i go dopiero próbowałem teraz to bym inaczej to złapał no ale już tego nie zmienie ;p
~insomnie    27.05.2008 @15:39:27
no cóż. nie da się zrobić zdjęcia,które podobałoby się wszystkim )
~insomnie    27.05.2008 @15:38:32
wiem wiem.juz mi się dostało za te przepalenia. więcej tego nie zrobie )
~insomnie    27.05.2008 @15:33:00
szczerze mówiąc próbowałam w b/w i jakos nie przypadło mi do gustu
ale dzięki za rade ;]
~Manndy    26.05.2008 @23:37:46
to nie jest świnia, tylko pies, wstawię inne zdjęcie, żeby było bardziej widać, że to jednak pies
Jakbyś mogła napisz, co w moich zdjęciach jest nie tak i jak mogę to poprawić, to będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam
~dominikasiwek    26.05.2008 @22:50:16
o matko! za ten komentarz do fotki owy dziekowac i klaniac sie nisko musze!!

a na zdjeciu zero tolerancji owszem - oslonka kaloryfera bo zdjecie robione w szkole.

pozdrawiam.
_______
Without talent, but who cares?
~mm0    26.05.2008 @21:12:29
ptaszek był bardzo ruchliwy, wiec zdjęcie robione w pośpiechu dzieki za ocene ;*
~iwakinga    25.05.2008 @22:28:04
dzięki doceniam. I pozdrawiam rodzinę lumixów;D
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt